ponedeljek, 22. julij 2013

Na počitnicah pri noni in nonotu v Lokovcu.

Naslov objave sem napisala kot naslov kakšnega šolskega spisa. Ampak tudi zgodbo bi lahko napisala v obliki spisa. Zakaj? Ker se mi je v teh treh dneh, kar sem bila na počitnicah, zdelo kot da bi se preselila kar nekaj let nazaj, ko sem bila še osnovnošolka. Manjkali so le še bratranci in sestrične, da bi se kot včasih punce igrale v otroški sobi, fantje pa bi se podili naokoli s kolesi ali motorji. Lušno je bilo. Včasih in zdaj. :)

V eni izmed najdaljših vasi v Sloveniji, ki se razprostira na nadmorski višini okoli 900 metrov in kjer ni trgovine, interneta, prometa (v 3 dneh se je mimo hiše pripeljal 1 avto!), sem si predvsem odpočila od mestnega vrveža in preprosto uživala. Na sončku v travi brala knjige, v gozdu nabirala gozdne jagode in v okolici hiše ribez, lovila ta pravo svetlobo in ta prave kote za čim boljšo fotografijo, grabla posušeno travo, spala na peči, poslušala petelinjo budnico ob 4h zjutraj (!), pred hišo v senci oreha pila kavo v dobri družbi, ... Da ne bo že kičasto, bom raje končala z opisovanjem. :)

Za zaključek lahko napišem le še to, da je na deželi lepo. In pika. :)










 




 






14 komentarjev:

  1. Petra, to da si brez Tineta deluje blagodejno na tvoje fotke. Fantastične so!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala Anita. Hvala za tak kompliment. Paše. :)

      Izbriši
  2. Krasne fotke! :) Še posebej kava, noro dobra fotka, res! :)
    In to je super dopust. :) Tudi jaz bi takšnega. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Neža. Res je bil super dopust! Bo treba ponovit! :)

      Izbriši
  3. Čeprav so vse lepe, se oklicujem za največjo oboževalko tretje fotografije! :)

    Sicer se pa lahko čisto poistovetim s tvojim "prostim spisom", ker sem
    tudi sama na kratkem oddihu v kraju mojega otroštva, kjer
    prav tako ni avtomobilov, za ograjo blejajo ovce ... no, internet
    pa imamo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Taja, si ti na vrsti za uživanje na deželi. Super!

      Pa pejt dol z interneta in uživaj! :)

      Izbriši
  4. Odlicne fotke, zakon! Se mal, pa bom mogu jest motivirat modele pa drzet odbojnike, ka bos ti slikala;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, no Tine.. Hvala za kompliment, sam se bova držala kr ustaljenih tirnic. :) Zaenkrat ... :)

      Izbriši
  5. Uau, čudovito. Kako lepe fotke! Še posebej tista z odsevom dreves v kavi, tista z muckom ali pa okno z rožami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ful lepe slikce, res, se prav strinjam s komentarjem od Anite :) Posebej mi je všeč tista z rožico v plavem loncu. Imej se pa oglasi se kej

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Martina. Vas imam v mislih, za obisk, sprehod, kavico ... :)

      Izbriši
  7. Oh kako lepo. Tudi jaz bi z veseljem takole 'pobegnila' k noni in nonotu !

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja res je bilo lepo in p:)redvsem odpočito. :) Mateja, ti kar pobegni! Če imaš le čas ... :)

    P.s.: Sem na hitro pokukala na tvoj blog.. Všečno. Zelo všečno. Ko bom imela malo več časa, bom še malo bolj podrobno pokukala. :)

    OdgovoriIzbriši

Nov komentar? Juhuhu! Hvala! :)